Página inicial
>
restaurante in Porto, Porto
> Restaurante Baju Análise
Restaurante Baju
Restaurante em Porto, Porto
+351222031050 Avaliações: 174 | Classificação geral: média
| Excelente | |
| bom | |
| Médio | |
| Mau | |
| Terrível |
Praça dos Poveiros 62, 4000-033 Porto, Portugal
Avaliações
06/19/2020
Una comida espectacular tradicional a un precio muy bueno. Recomendamos el bacalao a la brasa. Espectacular
06/19/2020
Accueillant, bonne cuisine et bon vin.
06/19/2020
Francesinha miała surowe mięso i była niedopieczona. Sos do francesinhy bardzo dobry. Spaghetti które zamówiła moja druga połowa było rozgotowane.
Casa Nostra
::
Rotiveminho
::
Ar de Rio
::
Tomatino
::
Gentleman
06/19/2020
Tomamos una francesinha por probarla y no estaba mala de sabor, la atención fue muy buena porque los camareros es cierto que son muy amables. Nos preguntaron si queríamos la francesinha para compartir si la queríamos dividir en dos. Dijimos que si pero la sorpresa vino cuando al recibir la cuenta vemos que por dividir la francesinha nos han cobrado 3€ extras...no se... En mi opinión, un poco estafa. Una pena, porque el servicio fue muy amable.
06/19/2020
Atendimento ruim. Parece sempre com pressa e vontade de dispensar o cliente.
06/19/2020
Boa francesinha e excelente localização.
06/19/2020
Melhor francesinha e só por 10€...ainda vem 2 finos!!!
06/19/2020
Atendimento simpático e célere, com menu a condizer. Espaço acolhedor e funcional.
06/19/2020
Sans intérêt. Service beaucoup trop long par rapport à la qualité très moyenne des plats. Certains serveurs essayent de faire passer la pilule avec de la fausse sympathie, mais ils sont globalement très hautains. A éviter si vous le pouvez. Sinon... dommage pour vous
06/19/2020
Do not go there! Not before they get help from Gordon Ramsay. We had 8 persons with different foods and any of them was not eatable.
06/19/2020
Têm uma Francesinha espectacular e um restaurante recomendável
06/19/2020
O restaurante é bem localizado, mas só isto.
Atendimento mediano e muito demorado.
A comida foi decepcionante, gosto desagradável e quase incomível.
Depois disto entendi pq era o único restaurante daquela região q não tinha filas de espera.
Péssima experiência, não recomendo e não volto lá.
06/19/2020
I've eaten Francesinha in many, many places (from trashy to high-end and everything in between) and this was the worst I've ever had. The waiters were unfriendly, the service took way too long. On top of that, the cheese of the francesinha wasn't melted, the sauce was bland, the bread was tough and the meat lacked any sort of taste. Also, they kept losing power every twenty minutes. Wouldn't recommend to anyone, tourist or local.
06/19/2020
Excelente comida, casera y rica
06/19/2020
Serviço e atendimento impecável, mas a francesinha é fraquinha.
06/19/2020
Já lá estive algumas vezes. O serviço é nota dez , irrepreensível. A comida é muito boa mas peca pela apresentação e as doses poderiam ser um pouco mais generosas.
06/19/2020
Comida excelente e um atendimento fantástico aconselho a visitar.
06/19/2020
Der Fisch/Kabeljau hat total vergammelt und verkohlt geschmeckt. Brot, Butter und ein kleiner Klecks Thunfisch paste wurden extra, für 6 Euro abgerechnet.
Den zweiten Stern gibt es lediglich für die Bedienung die sehr bemüht war.
06/19/2020
I would suggest you stay away from this place ..on Sunday we went to it and after queuing for 15 mins and then waiting a further 10mins for service, we left as did at least 5 other groups of people.. the reason wasn’t just for the delay but for the waiters assaulting a couple who had clearly been waiting soo long for their meal that they paid for the drinks and left (which the staff were not happy about).. shocking service!
06/19/2020
Worst experience ever...
Friendly advice : DON'T GO
As we were waiting for a table, a couple found the service too long and decided to leave their table and go away. One of the waiter went after them and started to punch the man AND the woman... It was profoundly schoking and no one should approve this kind of behavior.
06/19/2020
VIOLENCE. Je n'avais encore jamais vu un serveur frapper des clients, voilà c'est fait. Je crois que comme l'attente était trop longue le couple de clients s'est levé et a expliqué qu'il partait. En passant la porte 2 serveurs se sont précipités et on d'abord frappé le mari, puis la femme. C'est une honte. Si vous êtes contre la violence ne mangez pas là
06/19/2020
If they bring anything you didn't order send it right back unless you want to pay for it. It's an awful practice. At no time do they ask if you want these appetizers. So be sure to immediately send it back or better yet avoid this restaurant.
06/19/2020
Nous sommes allez a Porto l'an dernier avec ma soeur. Nous avons, malheureusement , découvert tardivement le Baju, car nous y avons mangé la veille de notre départ mais quelle plaisir! Plat copieux et maison, je recommande la bacalhau do braga c'est juste wahou mais faut prévoir une sieste derrière ^^
L'accueil était incroyable, ambiance très familiale. Et un gros coup de coeur pour l'équipe qui etait vraiment au top et a pris le soin de nous faire découvrir des fromages de chèvres locaux. Un vrai moment de partage On voulait plus partir, on a même traîné après la fermeture.
En résumé, super expérience, je recommande vivement!
06/19/2020
I wouldn't really say I liked the place. Yes the staff was polite but we ended up paying 30€ for the meal and 2 glasses of white wine. They served us the bread, tuna and cheese spread and we thought it was part of the service because we didnt order any starter and the waiter just brought it. We ate it because we didnt know....only to discover it wasn't and we had to pay for it
06/19/2020
Bueno en relación calidad precio. El mejor plato, el bacalao gratinado con puré de papas. Servicio agradable y atentos.
06/19/2020
Very good Francesinha. The steak is tasty, the bread could be a little bit toasted. But the sauce.... the sauce is a little thicker, but so delicious! I totally recomend it!
The french fries are also very good
06/19/2020
Despretensioso, mas a comida é incrível...e o atendimento também.
06/19/2020
Bom... Esperava um pouco mais da camida... Atendimento simpático do garçon brasileiro...
06/19/2020
Propre bon acceuil. Pas cher bonne quantité. A conseillé
06/19/2020
Talvez a pior francesinha que já comi, na minha opinião.
06/19/2020
Recomendable. Sin esperas y con un personal que atiende rápido y ayuda a entender la carta, para saber lo que pides.
06/19/2020
Très longue attente. Avant. Pendant. Mais c'est plutôt bon.
06/19/2020
Muito bom aconselhável.
Bom e Barato..
06/19/2020
Francesinha não é má, atendimento muito bom
06/19/2020
We spent 100€ to eat, and they charged us 2,20€ for the oliva oil without having this item in their menu. After the complain, they told us that everything that is delivered will be paid even if it's not defined in the menu, and even worse, they could charge us whatever they want. They are not honest, don't recommend, and it's a case for the Police.
06/19/2020
Comida normal, servicio decepcionante, no se enteran de la mitad y por lo tanto lentos
06/19/2020
Buena comida, buena atención, precio adecuado
06/19/2020
Muito bom atendimento e optima qualidade, experience
Deliciem-se
06/19/2020
Pior experiência de senpre com comer estravado
06/19/2020
Atendimento ótimo, e comida divina
06/19/2020
Great hotdog of francesinha
06/19/2020
Wonderful meal here tonight with family - at a bit of a loss as to where to eat, and ended here by chance. Fantastic food and very friendly staff and atmosphere. So good we’re coming again tomorrow!
06/19/2020
Fuimos a comer la primera francesinha de nuestra vida, y no lo recomiendo.
06/19/2020
Grosses quantités prix attractifs, service très sympa et très pro. Bref du tout bon... Foncez !
06/19/2020
Très mauvaise restauration.
À éviter
06/19/2020
Dobra cena posiłku, ale niestety jakość składników była niska.
06/19/2020
De l'extérieur le restaurant ne donne pas envie.... Mais l'intérieur est propre, tables nappées (et oui ! C'est pas courant a porto! ) Les plats sont simples, bons et a tarif raisonnable. Pour la rapidité ?! Si vous voulez manger rapidement et ne pas profiter du repas bah passez votre chemin ! Le serveur parle bien français et vous donne des bons plans pour les visites. La franceshina est juste très bonne, les chipirons grillés a tombés. Les desserts sont maison. Ils ne servent pas s'amuse bouche a touriste ! Maintenant c'est à vous ...
06/19/2020
Dobre i tanie jedzenie, dobra lokalizacja i miła obsługa
06/19/2020
Ficou um pouco aquém nos acompanhamento. Pratos de carne não recomendo. Peixe é bom o acompanhamento é pouco.
06/19/2020
Péssimo atendimento, péssima comida, mal muito mal tudo.
Nunca mais volto ali!!
06/19/2020
Horrível comida,atendimento mísero!!! Uma vergonha para a comida Portuguesa !!!!! Não dei nota 0 porque não dá!!!
06/19/2020
A comida é excelente e o atendimento perfeito
06/19/2020
Super accueil. Restauration au top. A faire absolument si l'on passe a Porto.
06/19/2020
As comidas pareceram boas, mas entramos, sentamos e nenhum garçom foi nos atender ou trazer carpadio, apesar de diversas vezes eu ter tentado pedir atenção dos que passavam. Daí desistimos e fomos embora
06/19/2020
Todo muy rico. Trato excelente y servicio rápido. Un buen sitio para comer sin duda.
06/19/2020
Personnel agréable, les plats sont bons, le restaurant est bien tenu niveau hygiène mais pourquoi une telle attente pour être servi ??????
Chaque table doit attendre en moyenne 45 mn.
06/19/2020
Culinária gostosa e atendimento personalizado com muita simpatia!
06/19/2020
Comida excelente e staff simpático e sempre disponivel.
06/19/2020
I tried francesinha in 4 places in Porto area because I liked it and wanted explore more about this dish but this place was worst off all, they advertise 10euro for sandwich and 2 beers but in my opinion it doesn’t matter because francesinha and souse wasn’t even close to other places i do not recommend anyone to eat francesinha there specially first time because u can get wrong idea about this Porto traditional dish. Maybe other dishes is great there. Service was good and fast.
06/19/2020
Excelente atendimento! Funcionários muito atenciosos e uma francesinha bem confessionada
06/19/2020
Só posso dizer que gosto mais das francesinhas do baju que das do Santiago ou Santa Francesinha
06/19/2020
Muito mau francesinha deplorável a pior francesinha que comi vão ao santiago.
06/19/2020
Cuisine très correcte ,très bonnes tripes mais resto manquant de personnalités .
06/19/2020
Worst Francesinha on earth..
06/19/2020
Waited over an hour for food and over half hour for drinks. The worst wait staff I’ve ever had in Porto. Rude and aloof staff who practically ignored us the whole time. They kept losing power every ten minutes and wore out the breaker. Food was average and did not merit the wait. Go anywhere else in Porto. Literally.
06/19/2020
Muito bom serviço, comida muito boa. Bacalhau excelente. Algo a repetir.
06/15/2020
Excelente comida, atendimento e higiene.
03/19/2020
Têm a diária a 6,80 muito bem servido, os funcionários são simpáticos e atentos, o espaço é agradável.
Não tem parque de estacionamento, mas em frente há um parque público, pago.
03/19/2020
O molho da francesinha é muito aguado, não nos convenceu. Além disso, houve uma confusão com a conta e se não estivéssemos atentos iríamos pagar mais que o devido. Com óptimas francesinhas mesmo ao lado, não recomendo a visita
03/19/2020
Precio calidad muy correcto. Buen acierto con el vino que os ha ofrecido el camarero
02/19/2020
Muy buen servicio. Delicioso
02/19/2020
Bien atendidos, cena muy deliciosa
02/19/2020
Una francesiña muy rica y con dos cervezas 10 euros. Super amables y atentos
01/19/2020
É um restaurante que lá vou muitas vezes, tem uma boa comida e bem confecionada,alem disso, tem um pessoal muito simpático. Parabéns!!!
01/19/2020
Sitio agradable buen trato ,servicio excelente y buena comida y precios insuperables.
01/19/2020
Nice place and environment, good prices,and the food specialy the Francesinha it's from another world! Very good
01/19/2020
Não nos atenderam, nos ignoraram, como se fôssemos invisíveis!
01/19/2020
Restaurant pour touristes, franchement loin de vanter les mérites de la nourriture portugaise qui est pourtant délicieuse.
12/19/2019
Clean, cozy restaurant. Tasty food and good service! I would definitely revisit the next time I am in Porto.
12/19/2019
Buen servicio, los camareros muy majos y atentos pero te ponen pan, paté, dos botecitos de queso y de mantequilla sin pedirlo y ya empiezas con 8,80€ sin haber pedido nada.
12/19/2019
Francesinha piccola ma economica. Non completa di uovo e patatine. Stranamente estremamente piccante , non avendo riscontrato questo da altre parti. La fregatura maggiore il couvert, 8 euro. Non ci torno mai più.
11/19/2019
Pior atendimento possível!
Funcionário extremamente mal educado. Não chegamos a fazer o pedido, pois devido o péssimo atendimento, grosseiro ao extremo e de mal com a vida, perdemos o interesse no lugar. Mas no fim, agradeço pelo ocorrido, pois atravessamos a rua e fomos ao Restaurante Poveiros, onde fomos muito bem atendidos, com um funcionário que era o oposto deste da Baju, o funcionário do Restaurante Poveiros, nos deu toda a atenção devida, super simpático, e ainda fez brincadeiras para quebrar o gelo, acho que percebeu que estávamos frustrados com a experiência no outro restaurante. Neste Restaurante dos Poveiros, a comida era excelente e a carne era melhor que muitos restaurantes do Brasil. Local simples, mas de ótima qualidade, recomendo ao funcionário da Baju atravessar a rua e ter umas aulas com os funcionários do Restaurante Poveiros.
11/19/2019
Péssimo atendimento, funcionário pouco prestativo e rude. A comida também deixou bastante a desejar, a posta vinha cheia de nervo, impossivel de comer e o lombo era tudo menos tenro. Não recomendo.
11/19/2019
Après un accueil correct, tout s'est dégradé... Commande de l'entrée oubliée {soupe} mais heureusement servie après le plat principal... Coutume portugaise : dixit serveur.
Noeud de cheveux retrouvé dans un des plats. Celui-ci à été refait sur ma demande. Bien évidemment repas en décalé avec mon mari.
Et en plus nous avons attendu une 1/2 heure pour boire nos cafés car la cde avait été oubliée. Pourboires oubliés aussi. Dom et Ron.
11/19/2019
Abbiamo ordinato del formaggio convinti di ricvere un piatto di formaggi come ci é capitato nel resto del Portogallo (siamo qui dabun mese) e invece ci hanno portato proprio un pezzetto di formaggio il pane era gommoso, Abbiamo ordinato un Bacalau a bras e una trippa ( piatto tipico) il bacalau era praticamente inesistente, erano tutte patatine e qualche pezzo di bacalau (gommoso e freddo) la "trippa" era un mix di fagioli, ossa di maiale coriandolo come se non ci fosse un domani e 2 e dico DUE pezzettini di trippa. L'abbiamo fatto presente alla cameriera (molto gentile anche se non parlava bene inglese) e quando lei lo ha riferito in cucina abbiamo sentito lamentele ad alta voce. Abbiamo pagato 40€ e non ci hanno fatto neanche uno sconto per scusarsi, visto che praticamente abbiamo lasciato tutto. Orrendo é dire poco. Mai più e lo sconsiglierò a chiunque e su ogni sito di recensioni per ristoranti.
11/19/2019
Très bon service, bon conseil pour le vin.
11/19/2019
bon resto de porto part genereuse
10/19/2019
Restaurante de Comida brasileña muy apetitosa y muy bien cocinada y gran cantidad y muy buen precio
10/19/2019
Locale spartano ma sorprendentemente di qualità abbinata alla cordialità del personale e a prezzi decisamente accessibili.
Suggerisco il bacalhau a lagareiro.
10/19/2019
Pedi peixe com arroz e no lugar do feijão as fritas, veio peixe e fritas, muito caro 8,60€
09/19/2019
Trippa tipica fenomenale servizio d.o.c. bello
09/19/2019
Estuvimos tomando algo por la noche. La cerveza y el vinho verde riquisimos. No comimos pero los platos que sacaban tenian muy buena pinta, pero lo mejor sin duda algunan, es el buen trato de sus camareros, en especial el de "mi capoheira".
09/19/2019
Quando estamos com amigos, em momentos descontraídos, nem sempre queremos estragar essa experiência. Acabou a experiência, vamos lá:
1. a francesinha do amigo estava congelada - e, claro, o bife estava cru;
2. o meu prego simples estava ok, é verdade. No entanto, quando pedi que batatas fritas e crocantes o acompanhassem (já tinha visto e experimentado as que acompanhavam a francesinha e eram lastimáveis, cozidas no óleo), disseram-me que as batatas eram assim mesmo.
Lamentável. Nunca mais.
09/19/2019
Agréable surprise, très bien accueillis par Paulo Dias qui parle français, avons testé les tripes et la morue maison, un sans faute. Vin abordable et excellent 2010 à 15 euros. Des desserts maison typiques , un régal. Nous recommandons.
09/19/2019
Esses lugares são todos lindo caprichosos jardins lindos
09/19/2019
La comida estaba muy buena! Pedimos bacalao, y sardinas. El postre era 100% casero y espectacular. Gracias al chef por su recomendación, comimos muy bien
09/19/2019
Penoso más de una hora esperando comida aceptable pero desesperante
09/19/2019
Ótimo atendimento e boa comida!
09/19/2019
Excelente local. Pessoas simpáticas no atendimento. Fica a sensação que o restaurante é bem administrado. Aconselho a juntar amigos para o jantar e passarem lá.
09/19/2019
Produits de très bonne qualité, très bon service. Cependant, l'attente est longue, surtout si vous vous pointez un dimanche soir un comme nous !
09/19/2019
대구와 문어요리 주문했는데 정말 맛있게 잘 먹었습니다. 레스 솔트 요청했는데 잘 반영해 주었구요.
샹그리아도 맛있었습니다. 음식 제공도 빨랐고 무엇보다 종업원이 매우 친절했습니다. 테이블이 살짝 흔들렸는데 먼저 알아차리고 알아서 조치를 해주었습니다. 그의 서비스에 감동!!야외 테이블에서 즐거운 식사 할수 있었습니다.
09/19/2019
Family meal ordered steak to find a a practically raw piece of meat asked if I could have it cooked a little more, which seemed to be no problem but when it returned found I could not eat it as it was full of fat and grissel. They offered to cook me more but I politely refused as I was now put off. The waiter insisted on bringing me more raw meat. The bill came and when I questioned the bill as I had ate none of my food things turned quiet volatile with me being accused of being trouble. They then insisted on calling the Police. What a terrible end to a lovely family wedding weekend.
09/19/2019
Avoid this place. Plenty of other nicer friendlier restaurants near. When we complained that steak was too rare they turned very hostile & confrontational and accused us of being troublemakers and threatened to call police. Try Santiagos instead for a more friendly service.
09/19/2019
Vale a pena visitar, boa comida e um vinho Cadão muito bom .
08/19/2019
restaurante normal sin nada reseñable, ni para bien ni para mal.
08/19/2019
Otima localização, mesmo no centro do porto, perto do coliseu e outros entretenimentos. Comida muito boa e otimo staff. A familia Fonseca acolheu nos muito bem.
08/19/2019
Bedienung sehr nett, Restaurant hübsch.
Essen leider kaum genießbar.
Fast 1h gewartet, Pommes halbroh, Kabeljau wie Gummi, Sardinen nicht ausgenommen
08/19/2019
Serviço demorado..1h à espera para servirem 2 francesinhas...confusão e discussões entre funcionários na cozinha.A francesinha para além de muito pequena é fraca! A não repetir...
08/19/2019
Restaurante de batalla, normal, nada malo pero nada reseñable, buen precio, el personal amable.
08/19/2019
Hemos estado durante una semana en oporto, y de casualidad acabamos un día cenando aquí. Nos gustó tanto el trato del camarero, y la cena, que decidimos volver. Precio calidad asequible, vinos buenos y el bife delicioso!! Sin duda repetiríamos
08/19/2019
Francesinha boa, picante. Copo de vinho muito caro 3€. Miau, prato a provar, salsicha, ovo batatas.
07/19/2019
Top a melhor posta da cidade
07/19/2019
Atendimento simpático. Boa localização. Serve a hora tardia e há sempre mesa. A francesinha não é incrível mas dá para tirar a barriga da miséria.
07/19/2019
Fomos muito mal atendidas, pediram três euros para dividir a francesinha e por uma faca extra, não gostei
A francesinha também não estava boa, o molho estava frio
07/19/2019
Super sympa, bonne accueil pour un dimanche soir à 23h30. Thank
06/19/2018
Hier werden Touristen abgezogen...
Wir waren heute hier um Abends essen zu gehen.
Das Restaurant: Ein kleiner Laden, der nett eingerichtet ist, sehr sauber und gemütlich. Sowohl draußen als auch drinne wirkte er recht ansprechend, weswegen wir uns auch für ihn entschieden.
Das Essen: Sehr einfaches Essen, leider nichts besonderes, viel fertig Sachen, wenig frisches. Der Fisch versalzen und eins von zwei Gerichten kam leider falsch an den Tisch, was uns aber zunächst nicht störte.
Der Service: Bedient wurden wir von drei verschiedenen Herren. Zwei junge Herren kümmerten sich bis auf eine Ausnahme (dazu gleich mehr) um uns. Sehr, sehr freundliches Personal und entgegenkommend. Ich komme selbst aus der Gastro und muss sagen die beiden haben einen verdammt guten Job gemacht.
Nun das was leider die Bewertung ausmachte. Ein älterer Herr stellte uns gleich zu Beginn (noch. Ecke wir bestellten) ein kleines Körbchen Brot an den Tisch und einen Teller mit 5 frittierten Teigtaschen mit Füllung. Er nuschelte dabei etwas auf englisch. Wir verstanden ,,Pardon, you don’t need to pay this”
Vom Brot aßen wir quasi nichts und die Teigtaschen hingegwn alle. Als am
Ende die Rechnung kam, solllten wir für Brot und Vorspeise knapp 6€ zahlen. Die nette Bedienung sagte uns, dass das leider öfter passiert und wir sollten kurz warten. Dann kam der ältere Herr an den Tisch und erzählte uns, dass das in Portugal so normal sie. Dies war eine glatte Lüge, denn wir hatten die Tage zuvor in Porto in anderen Restaurant auch eine kleine Aufmerksamkeit gratis zu Beginn bekommen. Als wir ihm das sagten, meinte er zu uns, dass das nicht stimmen kann. Wer isst muss bezahlen. Und nun Begann er ziemlich unfreundlich zu werden. Wir hingehen fragten sehr freundlich, ob das ein Missverständnis sei und er wurde bestimmter, das wir zu zahlen haben. Man hätte die Situation ganz einfach lösen können, in dem man uns einen Kaffee oder so aufs Haus angeboten hätte uns wir hätten dann auch gerne bezahlt.
Was uns im Nachhinein klar wurde, dass hier wohl eine Masche dahinter steckt. Nicht umsonst brachte uns der ältere Herr die Vorspeise an den Tisch und den Rest des Aufenthalts wurden wir ausnahmslos von den jüngeren Herren bedient, die sehr verständliches Englisch sprachen, im Gegensatz zum älteren Herrn. Auch der Besitzer unseres Hotels bestätigte uns, dass in der Gegend viele Gastronomen die Einstellung haben, dass die Touris sowieso nicht wiederkommen und so ihren Laden führen.
Daher unser Fazit: das Essen ist nicht besonderes und der gute Service haut das auch nicht raus. Erst recht nicht, wenn man als Gastronomie nicht mal in der Lage ist eine solche Situation konstruktiv lösen zu können.
06/19/2018
Personale simpatico, cibo buono ed a buon prezzo.
06/19/2018
Смачно і доступно. Гарне обслуговування
06/19/2018
It took 45 minutes until the first dish was served. The chicken we ordered was totally undercooked. (Half the thickness was red) We asked them to cancel the order but one of the waiters just simply ignored our request and took the same dish back to our table after cooking it again and even asked for payment...... This restaurant was the worst experience I had in Porto.
06/19/2018
주문 후 40분을 기다린 후 전혀 익지 않은 닭고기를 주고도 미안하다는 말 한마디 없습니다. 최악..절대 가지 마세요
06/19/2018
Very friendly and professional staff. We had 3 waiters and all fantastic and very pleasant. We ordered 2 dishes and salad to share. It was the most delicious grilled steak ribs we have had. Highly recommended for couples and family.
06/19/2018
There are a lot of places to eat in this part of town. Please at all cost avoid this one. Baju lost points on so many levels. If you are wanting food that is worst than McDonalds for double the price and double the speed this is the place for you!
Please note the following bullet points:
- fries were cold and unsalted and stale. (Meal included rice not fries)
- meat was not cooked properly.
- the salad was salty
- the pasta had no sauce and was not cooked well.
- cooked/boils egg yolks were on top of the carbonara
So much more that I am leaving just avoid.
06/19/2018
Ótima comida. Muito bem servida. Atendimento excelente.
Um pouco caro mas pra uma cidade turística tá valendo.
Ótima experiência.
06/19/2018
Ótima opção em Porto. Quantidade farta e valor mediano. Funcionários prestativos e ambiente bom.
06/19/2018
친절하고 재치있는 직원에 감동하고 대구음식 또한 매우 맛있습니다.
06/19/2018
Ótima comida! Recomendo o polvo à lagareiro!
06/19/2018
Muita simpatia no atendimento, confortável e uma francesinha deliciosa
06/19/2018
A melhor francesinha que comi até hoje
06/19/2018
Bon restaurant pas trop cher.
06/19/2018
Comida boa, garçons atenciosos.
06/19/2018
Simpatia no atendimento e boa comida...
06/19/2018
Buena comida. Desastrosa atencion. Una pena.
06/19/2018
Estuvimos mi marido y yo esta noche para cenar y los camareros ni se dignaron a mirarnos ni a devolver el saludo.
Desde luego nos fuimos....
Si la comida es tan mala cómo su educación mejor ni molestarse en entrar.
06/19/2018
Tan mala es la atención de este local, que al minuto de entrar en él mi esposa y yo salimos a otro próximo. No se corresponde con el trato recibido en todo Oporto.
06/19/2018
Trevlig personal.. mycket bra mat, rekommenderas.
06/19/2018
Comida boa, garçom atencioso e que fala várias línguas! Preço um pouco alto, preferível pedir um dos pratos do dia!
06/19/2018
Very clean and friendly staff. Prices are good especially for the location. Missing a bit off healthy options, if a menu item comes with salad or veggies dont expect to much. Everything else thumbs up
06/19/2018
“Otimo atendimento de todos, mas o Sr. Oliveira é sensacional!!! Bebemos um vinho da casa maravilhoso e comemos muito bem!!! Adoramos tudo!!!!” ❤️
06/19/2018
Pessoal atencioso e comida muito boa
06/19/2018
Um dos garçons faz piadas de cunho racista com brasileiros.
06/19/2018
Plats très copieux. Les serveurs sympas. Pas trouvé de menu enfants a la taille de leurs estomac!
06/19/2018
Super kelner, przyzwoite jedzenie za przyzwoitą cenę, polecam zupę mięsna :)
06/19/2018
picanha brasileira da paura.Consiglio questo ristorante.Prezzi ottimi porzioni ottime.
06/19/2018
Bien decorado, asientos cómodos, camareros amables y rápidos. Carta amplia tanto de carnes como de pescados. Buena cocina, platos bien preparados, aunque quizás fallen un poco en la presentación, pero sabrosos. La relación calidad/precio es buena. Los pescados en su punto y quizás lo mejor
el Bacallau Baju (bacalao a la brasa).
06/19/2018
Preço bom comida Boa razoável. Francesinha + 2 imperial super bock a 10 paus preço bom
06/19/2018
Service correct, salle propre, nourriture impeccable. Les cartes sont en plusieurs langues. Le Francesinha spécial est à tomber par terre. Le pain perdu également.
06/19/2018
J ai bien mangé. Une belle pièce de morue
06/19/2018
Brasserie très convenable. Bonnes bières. Personnel agréable
06/19/2018
Restaurant très agréable avec un personnel d'exception. Les serveurs parlent plusieurs langues. La nourriture est de très bonne qualité et en portion très importante.
Je recommande ce restaurant à tous les amoureux de la bonne gastronomie.
06/19/2018
Buena comida pero servicio pésimo, tardaron muchísimo en servinos, nos intentaron estafar con el precio y además nos tardaron muchísimo en cobrar. No volvería ni aunque me invitasen.
06/19/2018
Vim cá ter por acaso. Bem... Foi a pior francesinha da minha vida. Depois desta jurei nunca mais experimentar francesinhas sem ter quaisquer referências. O molho tinha óleo a escorrer e sabia a caril. O interior também era fraco. Enfim, depois desta qualquer uma sabe bem! É o único ponto positivo que encontro! Ah e a cerveja saía fresquinha vá lá!
06/19/2018
Really poor service and attitude. Was told we need to wait for 5 mins for a table. After standing around for 10 mins and watching other people siting down outside and get served. I went to the cashier and was told we need to wait for another 10 mins and what is my problem of waiting around. The attitude of the staff was rude and I felt very uncomfortable they were laughing at me for wanting to eat at their restaurant. Don't go there if you want to be treated like a human being!
06/19/2018
Le service était bon mais la nourriture était sans goût, trop cuite, et les portions sont petite. On peut trouver beaucoup mieux à Porto pour le même prix.
06/19/2018
Comi arroz de pato, dose muito pequena, as francesinhas também me pareceram pequenas .
06/19/2018
As melhores francesinhas do porto! Atendimento e simpatia excelentes.
06/19/2018
Atendimento 5 estrelas e a comida é uma delícia e apresentação de cada prato dá logo vontade de comer e chorar por mais .
06/19/2018
Empregados super simpáticos e uma óptima francesinha. Tirando um ou outro pormenor, muito bom.
06/19/2018
Simpatia, bom menu, bons vinhos
06/19/2018
Personale gentile e cibo buono
06/19/2018
The only bad fish I have had in 2 weeks in Portugal. Also they put bad bread and some cold nuggets on the table without you ordering it and charge 4 euros for it. Sangria was on tap. When I politely complained, the waiter made me feel like it was my fault for not liking it. Bad experience in general just go elsewhere.
06/19/2018
A francesinha pequena mas muito boa serviço bom e preços muito aseciveis
06/19/2018
2 x que visito. A 1 correu bem. Hoje correu mal. Diminuiram a qualidade e quantidade das carnes da francesinha. Bife devia ser a cavalo...diminuto e quase que nao o via.
Não volto.
06/19/2017
Accueil très chaleureux et plats très bons pour un bon prix
06/19/2017
Francesinha deliciosa! Atendimento rápido e simpático! A repetir!
06/19/2017
Boa comida, bom serviço a um preço razoável.
06/19/2017
Bom situada
Bom lista e com preços convidativos
Staff simpático
Aconselho vivente a visita
06/19/2017
Comida boa e preço bom. É de praxe provar a francesinha
06/19/2017
Restaurante com um espaço agradável e preços acessíveis e na média do que é praticado na zona. Pessoal simpático e prestável. Experimentei a francesinha e filetes de pescada ambos agradáveis.
06/19/2017
Pretty honest and reliable place. The food is good, the price range is average. Normally they serve traditional Portuguese food, you should definitely give it a try!
06/19/2017
Serviço pouco simpático com funcionário silencioso... E comida sofrível. Posso ter tido azar no dia que fui, mas não fiquei cliente.
06/19/2017
Una hora esperando a que traigan la bebida. Y hora y media la comida. Literal.
Y preguntamos que si falta mucho y responden "no sé"...
Sin palabras.
Sitio Nefasto
06/19/2017
Restaurant cuisine traditionnel sympathique avec des serveurs au top!! Nous reviendrons sans problème..
06/19/2017
Vraiment bon et le service est impeccable. Les serveurs sont sympathiques aussi.
06/19/2016
Já visitei o espaço por 2X tudo sempre delicioso!! Desde, bacalhau, lulas, vitela assada, moelas... Atendimento e acolhimento estupendo!!! Recomendo!!!
Bussola PT
