Página inicial
>
lodging in Arriça, Santarém
> Foros de bordafora Análise
R. do Povo Unido, Canha, Portugal
Não há comentários para Foros de bordafora. Aqui estão críticas de outros comentários.
★
★
★
☆
☆
Sieben Reniers: Algemeen en netheid
1) De badkamers verdienen volgens ons maar 1 ster. Ze waren niet proper en hebben dringend een renovatie nodig. In sommige badkamers was er sprake van schimmel en in één bepaalde badkamer lekte de lavabo langs onder, kropen er mieren en was de badmat vuil.
2) De slaapkamers waren ruim en hadden goede bedden. Sommige slaapkamers waren oké, andere waren vuil, hadden schimmel aan de muren en bloedvlekken op de lakens. Bepaalde deuren konden niet toe omdat het slot kapot was.
3) De keuken was niet in orde. Het bestek en de pannen waren nog vuil van de vorige gasten (?). Het aanrecht plakte en de oven was vanbinnen verroest en er zaten gaten in de bodem, deze was ook niet erg proper. Verder was er ook een keukenkast waarbij een deel van de kast eruit viel als we deze open deden, we hebben deze zo goed mogelijk teruggeplaatst. De keuken is zeker aan vernieuwing toe. In de koelkast lagen er ook nog eieren die toch al een paar weken vervallen waren. Verder was er voldoende gerei om mee te koken, enkel de potten en pannen waren misschien iets te weinig aanwezig voor een grote groep.
4) De woonkamer was ruim, proper en aangenaam om in te zitten. Voor een grote groep waren er wel iets te weinig zetels/stoelen. Verder was een grote tv die goed werkte.
5) Het zwembad was na een tijdje vuil doordat er veel vliegen/takken in lagen, toen we dit eruit wouden vissen was er geen netje om deze eruit te halen. In het zwembad waren er verschillende steentjes die ontbraken. Daarnaast was het raster dat de afzuigkap beschermt kapot. Dit zorgde voor een zeer gevaarlijke situatie. Iemand van ons heeft zijn voet hieraan opengehaald. De ligstoelen waren wel een pluspunt.
6) We hebben de eerste twee dagen van ons verblijf zonder warm water gezeten, dit was spijtig maar er is tweemaal iemand komen kijken die zeer vriendelijk en behulpzaam was.
7) Er stond in de keuken een brandblusser die vervallen was in 2018, iets wat volgens ons niet zou mogen in huis dat verhuurd wordt op Airbnb.
8) Er was één sleutel, wat op zich geen probleem is. De enige opmerking hierbij is dat je nergens buiten kan zonder sleutel, dus als er iemand weg is met de sleutel en er is een noodgeval, geraakt de rest niet buiten.
9) De twee schommelbanken op het terras waren groen en vuil, had geen enkele meerwaarde.
Nauwkeurigheid en communicatie
Er was geen wasmachine aanwezig, terwijl dit wel was aangegeven. Als wij hierover een vraag stelden, kregen we het antwoord dat de vorige huurders het hadden stukgemaakt. Dit mocht op voorhand gecommuniceerd worden. Verder waren er geen parasols, nochtans hadden we dit nagevraagd en werd er ons bevestigd dat er wel parasols zouden zijn. Daarnaast waren de foto's op een bepaalde manier genomen waardoor bepaalde zaken (zie badkamers en half grasperk) compleet anders uitvielen dan verwacht. De wifi werkte goed in de woonkamer, in andere plaatsen bijna geen tot zeer zwak bereik wat ergens wel jammer was. De communicatie via de airbnb app was wel redelijk correct en er werd meestal snel geantwoord.
Locatie
Het huis was redelijk goed gelegen. Het lag op zo'n 30 min van Lissabon met de auto.
Je kan met de bus gaan naar Lissabon maar dan stop je met de bus aan Campo Grande en moet je best nog een metro nemen naar het centrum. De bus was wel redelijk prijzig vonden wij (4,45 euro voor 1 rit + dan nog 1,5 voor metro). Wij hebben daarom vaak een uber/bolt genomen omdat dit voor 7 personen voordeliger uitkwam en we sneller op onze bestemming waren. De bussen die je kan nemen zijn de lijn 344 deze is het snelste omdat deze bij veel minder haltes stopt. Je hebt dan ook nog de lijn 331 deze gaat trager omdat deze meer stopt. Je kan de app myRL gebruiken om te zien welke bussen je kan nemen en om welk uur ze komen.
In Bucelas zelf heb je opzich wel alles dat je nodig hebt zoals een supermarktje, een bakker, een bank en een paar restaurants. De restaurants waren goed maar hadden vaak niet zoveel keuze. Het restaurant Chäo Do Prado is zeker een aanrader.
2019-08-15 10:25:10
★
★
★
★
★
Helio Augusto: Perfetto a dona uma simpatia de pessoas recomendo muiiiiiiiitoooooooooo!!!!
2019-10-15 10:25:11
Comentários recentes sobre outros lugares próximos Foros de bordafora
Responder à resposta no final deste posto - Meu marido ligou para ter certeza de que o serviço levaria 30 min. desde que eu tinha um Dr. nomeado para chegar. O representante declarou: "Temos uma garantia de 30 minutos." Foi também um ponto de venda que o vendedor usou quando comprámos o carro. Esta consulta nem a última envolveu qualquer tipo de lavagem de carro; ainda duas horas no mínimo. Por outro lado, foi-nos oferecido um vaivém para a minha marcação, uma vez que todos os emprestadores tinham saído às 9:30 da manhã. Ed Martin está acima do prometido e em baixo de entrega. Apenas me diga o tempo real na frente. Eu pensaria que enganar os clientes não é bom para o negócio. A mudança de óleo de 30 minutos ainda não existe. A pequena advertência para a garantia? É 30 minutos depois do seu carro estar na oficina. Se alguém estiver na sua frente, espere 2 horas ou mais. Muito enganoso e com publicidade enganosa. Adoro o veículo, insatisfeito com a concessionária! Um ponto de venda deste concessionário é que se pode simplesmente conduzir o seu Acura para uma mudança de óleo de 30 minutos! Não é necessário marcar hora. Parece óptimo, certo? Bem, é bom demais para ser verdade. No ano passado, depois de recebermos um e-mail para nos encorajar a trazer o carro para o serviço, conduzimos uma hora até ao concessionário apenas para nos dizerem que seriam 2 horas desde que eles estavam tão ocupados. Então, agora que é hora de outra troca de óleo, pensamos que desta vez seria mais rápido. Não! Disseram-nos pelo menos 1 hora e meia de espera, ou podíamos deixar tudo para trás! Com a política de troca de óleo, pensar-se-ia que Ed Martin honraria isso; no entanto, percebemos que é apenas uma tática de marketing e nada mais. Este é, de longe, o pior serviço com que lidamos.
Id não dá estrelas se eu pudesse, porque em 3 ocasiões separadas com 3 trabalhadores diferentes, eu estava com falta de troca. Uma vez por $1, uma vez por $2 e a última vez por $4. Isto também aconteceu com a minha namorada, por isso já não vamos lá. Se você optar por usar esta loja 7/11, então não esqueça de verificar o seu troco em relação à sua receita.
Deixe um comentário para Foros de bordafora